Monday, April 5, 2010

geregitan

sekarang saya sangat geregitan. kamurang tau apa itu geregitan?? kalau nda tau, sila cek urbanbajaudictionary.com.

ini semua gara-gara saturang yang cuai. yang mana kecuaian dia tu kalau disabit kesalahan memang fatal lah. bikin panas. kau cuai-cuai sana... aku yang pening kepala.

anyway, saya baru balik dari jalan-jalan sama cik mysh. jumpa kawan dia. rupa-rupanya orang tua. hahaha. akceli awal-awal plan mau pegi gym. lima hari suda nda pegi gym. syok oh pegi gym.. petang-petang cuci mata.. tapi malangnya semua tua-tua. yang perasan tough tapi boroi ... ada hati juga mau buka-buka baju... lantak kau la. mau promote protein ba kali tu...

eh kenapa nda jadi pegi gym ah?? ohh si kawan minta kawan tengok-tengok rumah. kesian satu malam nda tidur gara-gara fikir pasal rumah. eseh. tapi last-last nda jadi. last-last pegi stadium likas. tengok orang gymrama. motif tengok orang gymrama???

tapi syok juga layan gymrama skali-skala. tiba-tiba perasan la badan sendiri boleh elastik. lentur sana... lentur siniii.... toinggg toinggg. oh itu bunyi bunny. sangat tak seswaii.

tapi seriously, punya syok tu dapat badan lembik-lembik pusing-pusing tiang?? mesti kena latih dari kecik tu. bila besar kalau teda kerja, boleh jadi poll dancer... lol

ok entry ini sangat tiada motif. saya masih geregitan. bagusnya kalau ada punchbag. tapi kalau kena bagi punchbag pun, last-last mesti saya terumban sebab saya tidak kuat.

geregitan lagi.


4 comments:

  1. Mlynd, setelah membaca sehingga habis nampaknya saya masih kurang faham kenapa ko gerigitan Ahahahaha...

    Anyway, looking forward for more entries from you!

    ReplyDelete
  2. melin, ya bah..apa itu meaning gerigitan?and most importantly yg menyebabkan ko gerigitan adalah kecuaian si polan itu kan? hahahahah...syiok baca blog ko sbb aku membygkan ko sambil tangan ko berpusing2 di udara..

    owh ya, ko masih bulih try gymrama sebab bdn ko kicik , jadi senang mau lentur.hahhahahaha!! i plan to blaja swimming. tapi after dpt gaji. sgt sedey kerana gaji masih lom dpt..huhhuhu..

    ada masa aku drop comment buduh2 lagi.hahah

    ReplyDelete
  3. membayangkan tangan aku berpusing2 di udara?? haha... chiss betul.

    okey guys, aku nda geregitan suda. nampaknya suma suda setel. best tu madib blajar swim. go go go!

    bah, doa2 la aku rajin tulis.. hehe

    ReplyDelete
  4. mmg aku mau go go swimming..masalah nya...salary tedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa masuk lagi....bengang siol aku

    ReplyDelete