Tuesday, August 3, 2010

mengarut

Boring. Mengantuk. Mau tidur tapi dalam kepala banyak pikir. Ada tiga task lagi pending.Penat, penat...

Tadi try salmon pitsa @ lil italy bersama c Veron. Ohhh sangat memuntahkan. Kegemaran saya adalah smoked salmon, tetapi gabungan capers dan mushroom adalah sangat memualkan! Eiii kenapa rasa dia macam ada wasabi sikit-sikit tu ahhhh??

Tiba-tiba saya teringat salmon sushi. nyum nyum. dan salmon roe.. wahhh. nafsu makan bagaikan binatang. Tapi saya suka makan binatang. Yang halal saja la.. hehe

Ingat makannnn seja. Lama suda saya tidak excercise. Sejak cegu pindah semenanjung, langsung nda pernah pegi berenang lagi... Mau juga join si suzie pegi gym, eh yakan... kenapa saya tidak join dia pegi gym?

Mungkin next month saya pindah pegi Sepanggar. Mungkin la, nda taw lagi. Harap-harap dapat la kuarters sana. Nda payah susah-susah drive jauh.. Tapi kalau di sana, saya tinggal saturang. Nda sunyi kaitu...??

Saya ada banyak perancangan dalam masa terdekat ni. Saya takut jugala, tapi saya kena try. Siapa tau? Walau saya fikir-fikir macam ada berbelah bahagi suda, tapi... tapi kena juga try.

Sejak akhir-akhir ni saya cepat penat. Otak banyak fikir bukan-bukan. Fatigue? Maybe. Maybe perlukan excercisee.....!

Mlap, ko gums suda... mari kta pegi gym!

4 comments:

  1. kt opis org ade gym kecik..huhu. tp malas g..kikiki

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday, dear~ Have a great day!

    ReplyDelete
  3. Ish..lmbt la jam u ni. Now is 26th Aug @8.22am, not 25th...

    ReplyDelete
  4. LOLOL.
    Adakah, baru skrg sy terbaca post ko melin. Jgn la announce kasi semua dgr sy gums suda XD

    ReplyDelete