Sunday, May 30, 2010

serabai dan serabut @ 3:04 a.m

Lama suda saya tidak conteng-conteng sini. This month saya banyak outstation to West Coast Sabah. Sempat pegi Mabul gitu. Yeyyyy... Ohh tapi itu cerita di lain hari. Pokok pangkalnya saya sudah sangat HItAMMmmmmM dan MeLekittt kerana snorkeling di tengari buta. nda pa lah, worth it juga... ^_^

Tidak dapat tidur ini malam. Bukan juga panas. Maybe sebab Aramaitih night. Ehh apa kes?? Bukan sambut punnn... Ok, saya kepala pusing. Fikir banyak benda. Dari physical hingga ke spiritual. Need advice, tapi saya rasa saya tidak perlu advice sebab saya tau apa mau buat.

Tapi kamurang pernah ka, bila kamurang dalam problem, kamurang tau apa yang kamurang suppose to buat, tapi kamurang nda buat. Sebab?? Variety of reasons. Senang cakap lah, you head says begini but your heart says otherwise. Last-last kamurang stuck. Dalam dilemma.

And kalau jadi gini, apa yang kamurang buat.....??

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





Ohh, senang cerita mari tdur... Zzzzz

No comments:

Post a Comment