Tuesday, June 22, 2010

random thoughts

1. Baru mau putih (kununla) balik, kena ajak pegi snorkeling di Manukan next week...
Memang kena betul la Tahun Afrika tahun ni...

2. Dalam dilema... mau amik kos tu ka nda?? Due sampai Friday dis week....!

3. Lemak di perut adalah sebanyak 30%!! clap, clap, clap... "look what industrial
product done on me..."

4. Tengah bingung fikir macamana mau cari duit lebih...!

5. Hey Sexy Lady from ku-ku-kuala lumpur... Addict sama lagu ini..!

6. Tiba-tiba rasa Blackberry macam best...!

7. Bagus tangkap tokek..... tapi geliiiii!!!

8. Ada budak indon tu... umur 2 tahun tapi isap sigup 40 batang sari.. marvellous!

9. Definisi seksi terbaru adalah Bono... uhhh

10. Tetapi Ethan Hawke tetap di hati... wawawawa

11. Apa gia password Twitter saya tu? Aiiya... ID pun lupa!

12. Sakit pantat cirit-birit tadi pagi... Sampai sikalang masi sakit woh...

13. Kepala pun mannnyaaakkk belat wohhh... itu anginn aaaa mannyakk masuk wwoohh

14. Kenapa saya cakap macam kena sampuk Apek..!

15. Nasib apek, kalau kaling???

16. Ohh saya bingung... (@_@)

3 comments:

  1. Dengan menggunakan stail cikgu tuition fizik kita dlu,"BIKIN PANASSSS".

    ReplyDelete
  2. bila sebut fizik mati2 aku terbayang cegu feveret a.k.a tan hin long.. tapi mati2 aku nda dapat match statement "bikin panas" sama muka dia... owhh, rupa2nya u talk about mahendrannnnn... hahahaha

    ReplyDelete
  3. Aku lupa nama dia baa... ingat nama anak dia si danesh seja LOL.

    Even though I would've loved it, tapi mmg teda jodoh aku dlu mo masuk kelas fizik tan hin long.

    *is imagining Tan doing the bikin panas expression*

    ...

    -cringes- errkkk.

    ReplyDelete